Най-добрите автомобилни рекламни кампании за 2013

Main December 27, 2013 | Speed-Press.com A- A+ 14030 views | no comments

Третият рекламен волан в историята на „Златен волан на AUTO BILD” отива при Volkswagen за кампанията „Der Golf. Das Auto.”. Тук, по изключение, oценявахме не качествата на колата, а креативността на рекламната агенция. За България отличието беше присъдено на Dacia за кампанията, позната повече като „Баба Ханке“. С нея „Публисис Марк Груп“ стимулира потенциалните клиенти да изберат Dacia като алтернатива на употребявани автомобили, внасяни от Централна и Западна Европа. Със слогана „Наистина ли вярваш, че баба Ханке е предишният й собственик“, рекламната агенция комуникира покупката на нов автомобил Dacia като по-добрия избор за клиента по отношение на надеждност и финансови характеристики спрямо избора на употребяван автомобил с неясен произход.

В рамките на конкурса бяха оценявани печатните реклами, видеоклиповете, онлайн кампаниите, постерите, банерите, плакатите и др. по следните критерии:
- Пригодност за целева аудитория
- Потенциал за налагане на марката
- Иновация
- Медиен подход
- Въздействие
- Креативност и ефективност.

 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...